burenontour.reismee.nl

het derde deel

Hallo thuisblijvers daar zij we weer met de wifi.

Even jullie woordenboeken bij werken

Waaidingen=windmolens

Puppy slush= slush puppy

Voorheftruck= vorkheftruck

Upladen= uploaden

Roeibrood= roeiboot

Ondeugend=eigenwijs

Dit komt waarschijnlijk door de hitte of slaapgebrek. Wij kunnen er heel erg om lachen.

We zijn vetrokken vanaf pula onderweg naar Rovinj een leuk plaatsje mooie foto's gemaakt en gewinkeld en boven op een berg een kerk bezocht. Daarna vertrokken richting Porec camping Puntika een wat kleinere camping maar wel leuk. s'Avonds zij we de stad ingegaan om te winkelen en te eten. Heel gezellig verukkelijk gegeten bij Cafe Central iedereen had wat anders maar alles was perfect. Toen de stad in Denise heeft daar een nieuw bikini broekje gekocht en nog wat jurkjes gepast maar deze waren niet wat ze zocht. De stad by night was erg gezellig met de taxi weer terug en voor twaalven weer op bed. Helemaal uitgeteld. Volgende dag vertrokken naar Umag. Daar aangekomen een rij van hier naar tokio twee uur gewacht om in te checken maar uiteindelijk hadden we een plek. Alles uitgepakt en hup naar zee. Wat een fantastisch land is het toch. S'avonds weer heerlijk gegeten en voor de verandering weer vroeg naar bed.je bent hier echt kapot van vroeg op staan en heel de dag bezig zijn. +/_ zes uur zijn we op en het is niet Nico die er als eerst uit is we doen het om beurten. Vandaag lekker relaxed dagje gehad iedereen iets langer geslapen rustig gestart en een hele dag aan zee gezeten wat vervelend ????????. Straks gaan we weer wat eten waarschijnlijk vroeg naar bed want morgen moeten wij er vroeg uit we gaan namelijk naar Venetie kwart over zeven worden we opgehaald. En gaan we fijn een dagje lopen hebben we nog niet gedaan deze vakantie????????????.

Misschien dat we er nog wat op kunnen zetten maar we denken van niet. Dus mischien nog tot morgen en anders tot vrijdag. Groetjes van ons kusjes voor de rabbits en voor Tommy de kat.

Tom

Veel plezier. Lukt goed zo te lezen

Joke en Martin snijders.

Leuke verhalen maar ik denk dat jullie nog een weekje thuis moeten uitrusten om bij te komen, ik moet van Martin zeggen dat venetie heel mooi is hij is er ook geweest geniet nog even van jullie vakantie allemaal de groetjes van ons.