burenontour.reismee.nl

Nou eindelijk hebben we tijd om te schrijven. Het heeft even geduurd maar we hebben wifi.

We zijn vertrokken vanaf de camping met shit weer. maar naarmaate we verder kwamen werd het warmer en droger. we hebben in Duitsland overnacht en na vijf uurtjes slapen zijn we weer aan een frisse start begonnen. Die was naarmate de dag voorbij ging snel verdwenen.

om negen uur kwamen we s'avond dan eindelijk op onze bestemming aan Camping Solaris in Sibenik Wat een chaos? het was al donker en ze zeiden gaat u maar een plekje zoeken, dus de boys en marian op de fiets kijken in het donker of er een plekje was. niet dus , na vier paden waren ze Marian kwijtgeraakt dus die kwam weer terug naar de camper. Afijn de jongens kwamen na eem goed kwartier ook terug en zijn we op een veld gaan staan zonder stroom.

alles uitgepakt en toen om half elf s'avonds heerlijk gegeten verse pizza en Denise spaghetti bolognese. Daarna heerlijk geslapen.

Dag twee ontbijt gedaan en gaan zwemmen in de zee het was heerlijk grote golven en erg zout water. s'middags bij de kamper lekker soep gegeten en stokbrood en daarna wat gehangen bij de camper. Opeens stond er iemand van het hotel achter ons bij de camper of we ergens anders wilde gaan staan want daar mochten we niet staan. Weer alles ingepakt en naar een andere plek gegaan. Wat een but plek morgen gaan we weer weg.

Dag drie opgestaan gegeten en weg wezen bij die ........ Plek. naar camping Marina gereden vlak bij de krka watervallen. kamper gesteld spullen gepakt en op naar de watervallen. supper service van de camping eigenaren we werden gebracht door hun . daar aangekomen ons de tandjes gelopen maaaaaar het was het allemaal waard. wat waanzinnig mooi daar. daarna nog met een bootje naar een eiland geweest VIzovac. wat een mooie tocht. mooie foto' s gemaakt en daarna weer opgehaald door de camping eigenaar.

Heerlijk gezwommen op de camping en even bij de kamper gezeten. daarna gepoedeld en gegeten.

Tot zover ons verhaal tot de volgende x dat er wifi is.

lenie van vliet

jaja dat hoort er allemaal bij niet iedere camping is gezellig maar dan ga je gewoon weer verder als jullie het onder elkaar maar gezellig hebben groetjes en tot de volgende keer xxxxxx